כיצד בוחרים אורטופד ספורט מומלץ?

אורטופד ספורט מנתח – כיצד בוחרים אורטופד ספורט מומלץ?

מהו אורטופד ספורט מנתח וכיצד בוחרים אורטופד ספורט מומלץ ומוביל בתחומו? על כך ועוד בעמוד שלפניכם. 

אורטופד ספורט מנתח הוא אורטופד – מומחה בכירורגיה אורטופדית, בעל התמחות ייעודית בטיפול בפציעות ספורט שונות ומגוונות, הן אלה הנובעות בין היתר מרקע טראומתי / חבלתי ו/או על רקע עומס ושימוש יתר.

פציעות הספורט השונות מחייבות תהליך אבחון יסודי על ידי רופא המתמחה בפציעות אלה – רופא ספורט עם נסיון באבחון וטיפול בפציעות ספורט (שלא חייב תמיד להיות אורטופד) או אורטופד מומחה בטיפול בפציעות ספורט וזאת לצורך התאמת סוג הטיפול וההליך השיקומי הנלווה אליו.

אורטופד ספורט מנתח, מתוקף ההכשרה אותה עבר, הכוללת אבחון וטיפול בכל סוגי פציעות הספורט, רכש גם הכשרה בטכניקות הניתוחיות השונות ולכן יכול להתאים גם טיפול ניתוחי מתאים, במידת הצורך.

תחום האורטופדיה ורפואת הספורט נחשב לאחד מתחומי הרפואה המתפתחים ביותר במהלך השנים האחרונות וזאת לנוכח שילובן של טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות טיפול במגוון רחב של פציעות ספורט שעד לפני מספר שנים חייבו פעולות כירורגיות מורכבות. 

אז מה כדאי לבדוק כמחפשים אורטופד ספורט מומלץ?

אורטופד ספורט מומלץ הוא אורטופד ספורט מנתח שעבר הכשרה מקיפה בטיפול בפציעות ספורט – בעל התמחות רחבת היקף באבחון וטיפול בכל סוגי פציעות הספורט ובעל וותק רפואי מוכח.

במקרים רבים, נסיון זה נרכש במהלך תת-התמחות ספציפית ברפואת ספורט אורטופדית ומרכזי רפואת ספורט מובילים בעולם, שם עבד ונחשף לכמות גדולה שך ספורטאים, בענפי ספורט שונים ומגוון פציעות רחב.

ברוב המקרים, אורטופד ספורט מנתח מתמחה במגוון רחב של סוגי טיפולים המותאמים לפציעות ספורט בברך, בירך, בכתף ובקרסול וביניהם: 

אורטופד ספורט לכל סוגי הפציעות

מעבר להתמחות בכל סוגי פציעות הספורט, אורטופד ספורט מומלץ הוא בעל התמחות בטיפולים החדשניים ביותר בפציעות ברך מורכבות, לרבות, טיפול באמצעות ניתוחים זעיר פולשניים וטיפולים אורתו-ביולוגיים המבוססים על הזרקת תאי גזע ממקור מח עצם או רקמת שומן וזריקות פלסמה עשירת טסיות לפציעות ספורט (זריקות PRP). 

ד"ר ליאור לבר – אורטופד ספורט ומנתח מומחה

ד"ר ליאור לבר הוא , מנתח ובעל התמחות ברפואת ספורט וטיפול בפציעות ספורט.

בעברו, ד"ר ליאור לבר היה ספורטאי מקצועי בענף הכדוריד ואף שיחק בנבחרת ישראל במשך שנים וברמות המקצועיות הגבוהות ביותר בענף.

בימים אלו, ד"ר ליאור לבר משמש כרופא בכיר ביחידה לרפואת ספורט בבית החולים הלל יפה וזאת בנוסף לניסיון רב השנים שלו בטיפול ועבודה מול ספורטאי עלית בכל ענפי הספורט.

ד"ר לבר רכש את הכשרתו במרכזי רפואת הספורט מהמובילים בעולם במסגרת מספר תת-התמחויות (פלושיפים) אותם השלים וכן בהשתלמויות בקבוצות הספורט המובילות בעולם (ברצלונה, צ'לסי, קבוצות NBA, קבוצות פוטבול, ראגבי, הוקי ב- NHL, קבוצות מכללות מובילות).

כיום משמש ד"ר לבר כרופא של מספר קבוצות ספורט בארץ והוא הרופא הראשי של האקדמיה של ההתאחדות לכדורגל – פרוייקט הדגל של ההתאחדות לכדורגל.

ההתמחות המקצועית רפואית של ד"ר ליאור לבר חולשת על כל סוגי הטיפולים המתקדמים והחדשניים ביותר בתחום פציעות הספורט, לרבות, טיפולים אורתוביולוגיים חדשניים.

הידע המקצועי – רפואי ומדעי העומד לרשותו הפך אותו למומחה בינלאומי בתחומו, ולאחרונה הוא נבחר לעמוד בראש הוועדה האירופאית לטיפולים אורתוביולוגיים מטעם ארגון רפואת הספורט האורתופדי האירופי – ESSKA.

פועלו הבינלאומי בתחום רפואת הספורט האורתופדית, הוביל לכך שהוא זכה בשנת 2018 באחד מהפרסים היוקרתיים ביותר בתחום זה – ה- Traveling Fellowship של ESSKA ועד כה הוא הישראלי היחיד שזכה בפרס זה.

העובדה שד"ר ליאור לבר היה ספורטאי מקצועי בתחומו, מקנה לו ערך מוסף בכל הנוגע לטיפול בפציעות ספורט, הבנת נפש הספורטאי והניואנסים סביב הספורטאי – הן המקצועני והן החובב –  והמרכיבים החשובים בליווי הספורטאי עד לחזרה למגרש או לספורט בו הוא עוסק. 

רוצים לדעת יותר על סוגי הטיפולים המוצעים לכם במרפאה הפרטית של ד"ר ליאור לבר? לחצו כאן

מאמרים נוספים
קרע רצועה צולבת אחורית (PCL)
uncategorized

קרע רצועה צולבת אחורית (PCL)

ד"ר ליאור לבר  – Dr. Lior Laver הוא מומחה בכירורגיה אורתופדית ורפואת ספורט אורתופדית, אורתופד ספורט מומחה ואורתופד ברכיים מומחה, בעל ניסיון רב בניתוחים לשחזור הרצועה

אורתופד ספורט באזור נתניה והסביבה
פציעות אורטופדיות

אורתופד ספורט באזור נתניה והסביבה

ספורט מועיל וחשוב לבריאותנו, אולם פעילות מאומצת ללא בקרה או ספורט מקצועי, עשויים לייצר עומס חריג על מערכת השלד והשרירים ולהוביל לפציעות ספורט. ספורטאים חובבים